EasyHome - Portal
 
EasyHome - Portal
EasyHome - Portal
Odborníci radí
Navštivte naši novou poradnu zaměřenou na bydlení

O bydlení  / Design & architektura / Ambiente II. -…

Ambiente II. - nové trendy v dárkových předmětech

Ambiente II. - nové trendy v dárkových předmětech
21.03.2007

Po novinkách z veletrhu Ambiente ve Frankfurtu v segmentu stolování přinášíme krátké shrnutí nastolených trendů v segmentu dárkových předmětů.

Oslnivý spíše než obyčejný

Požadovány jsou oslnivé nápady pro dobře známé výrobky: například místo tradiční tapety originální opláštění, nalepovací vzkazy na zrcadlo jako „Toto je můj den“, reproduktory s vlastní fotografií nebo razící známky, které zanechávají osobní poznámky na vázách, kartách nebo dalších produktech.

Nadčasová elegance

Klasická elegance opět nabývá na důležitosti, a to v segmentech klenotnictví i dekorací. Čisté tvary a jednoduché linie jsou znamením nového minimalismu. Bílá v kombinaci s pastelovými a hnědými tóny poskytuje lehkost a svěžest. Používané materiály jsou perleť, křišťál, opálové sklo, akrylátové a ručně foukané sklo.

Viva las Vegas

Hraní pokeru je nyní součástí lepší společnosti. Filmy jako „James Bond – Casino Royale“ nebo online kasina, která představují virtuální pokerové hry a mezinárodní soutěže, učinily poker hrou, která určuje trendy. Stylové stříbrné pokerové krabičky na karty jsou „in“.

Doplňky ve velikosti XXL

Tomuto trendu přecházela móda maxi tašek. Dekorativní doplňky nyní tuto módu následují: vázy, svícny a mísy nadměrných velikostí jsou posledními novinkami. Také velké dekorativní předměty jako dřevěné nebo kovové sochy odrážejí trendy následujících období.

50. léta

Jemné pastelové tóny jako starorůžová, jasně modrá, jasně zelená a žlutá připomínají 50. léta a tehdejší oblíbené prázdninové destinace jako Rimini, Nice apod. Tento trend charakterizují přenosná rádia, nádoby na pití nebo toastery v typickém retro stylu.

Luxus s jemnou ironií

Nefalšovaný luxus představují dekorativní předměty jako vázy nebo vysoké stojací hodiny ve vysoké kvalitě zpracování. Mnohé dárkové předměty jsou poznamenány jemnou ironií: například tričko nebo taška s nápisem „Nefalšovaný luxus“, „Tvrdý diamant“ nebo „Snob“.







Autor: Redakce Easyhome, Foto: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jean-Luc Valentin

Další článek v rubrice - STELTON v jarních barvách

Ambiente I. - nové trendy ve…

EasyHome- -portal
Od ukončení mezinárodního veletrhu spotřebního zboží a designu Ambiente ve Frankfurtu…

Veletrh Ambiente a nové trendy…

EasyHome- -portal
Ve čtvrtek 13. února 2007 byl ve Frankfurtu zakončen veletrh AMBIENTE, největší veletrh…
reklama


Prezentace Hansgrohe
 
Nejčastěji vyhledávaná témata o bydlení    

kuchyně, kuchyňské linky, kuchyně-katalog, kuchyně na míru, kuchyně fotogalerie
koupelny, koupelnový nábytek, koupelny fotogalerie
vytápění, klimatizace, klimatizace do bytu, topení
osvětlení, osvětlení a svítidla
podlahy, podlahové topení
architekti, architektura

 
reklama
Inteligentní bydlení je hra - internetová soutěž pořádaná ve spolupráci s týdeníky CZECH BUSINESS WEEKLY, PROFIT a internetovým magazínem E-Architekt.
EasyHome - Portal
reklama
reklama
EasyHome - Portal Reklamní baner - text max. 90 úhozů